LIVRAREA PRODUSELOR

Alphalogic Consulting SRL – Ipoint Romania livreaza produsele pe intreg teritoriul Romaniei DOAR prin serviciul de curierat Fan Courier.

Pentru a urmari stadiul comenzii tale acceseaza site-ul curierului utilizand numarul de AWB din emailul de confirmare. La livrarea comenzii trebuie sa verificati cu atentie integritatea coletului. In cazul in care exista urme de deteriorare a acestuia, ambalajul desfacut sau sigiliul rupt, va rugam sa il refuzati si sa contactati in cel mai scurt timp posibil departamentul de relatii cu clientii, trimitand un email la adresa sales@alphalogic.com.ro 
Dupa trei incercari de livrare nereusite, efectuate de catre firmele de curierat partenere, comanda dvs va fi considerata anulata si va fi returnata catre sediul Alphalogic Consulting SRL – Ipoint Romania
ATENTIE! Ne rezervam dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul carora, se inregistreaza cel mult de doua comenzi a caror livrare, nu a putut fi efectuata cu succes in decurs de o luna.

DETALII TRANSPORT

Alphalogic Consulting SRL – Ipoint Romania colaboreaza cu serviciile Fan Courier pentru livrarea comenzilor clientilor sai in baza unui sistem de tarifare prestabilit pentru localitatile incadrate in aria de acoperire (reteaua de localitati este disponibila pe http://www.fancourier.ro/download/locatiiFAN.pdf insa percepe o taxa suplimentara pentru localitatile situate in afara acestei arii.

Astfel:

  •  - Pentru adresele de livrare care se incadreaza in aria de acoperire Fan Courier, transportul este gratuit in cazul comenzilor de peste 500 de lei si 19.9 lei in cazul comenzilor care nu depasesc aceasta suma;
  •  - In cazul in care localitatea in care trebuie livrata comanda nu se regaseste in aria de acoperire Fan Courier, tarifele de livrare raman aceleasi (gratuit pentru comenzi mai mari de 500 de lei si 19.9 lei pentru comenzi ce nu depasesc aceasta suma), insa acestora li se adauga o extra taxa pentru detur de la traseu in valoare de 0.8 de lei/km.


Indiferent de modalitatea de livrare pe care o alegeti pentru comanda dvs, toate detaliile privind taxele de transport vor fi mentionate in momentul confirmarii telefonice a comenzii pentru ca pachetul sa ajunga la dvs in cele mai bune conditii.

DETALII LIVRARE

Livrarile se fac in termen de maxim 5 zile lucratoare.

In cazul in care termenul de livrare a fost depasit va stam la dipozitie pentru a va oferi raspunsuri vis a vis de statusul acesteia. Inainte de a ne contacta va recomandam:

  •  - sa va asigurati ca nu ati primit  avizare de la firma de curierat. Daca descoperiti ca s-a facut deja o incercare de livrare, va rugam sa contactati firma de curierat pentru a stabili detaliile unei noi livrari;
  •  - sa va logati in contul dvs si sa verificati inca o data daca adresa de livrare si datele de contact oferite pentru aceasta comanda sunt corecte;
  •  - sa verificati daca exista un comunicat oficial Ipoint, pe blog sau Facebook, care sa vizeze aceste intarzieri de livrare.

In cazul in care ati primit o avizare prin care sunteti anuntat ca s-a incerat livrarea coletului dvs, trebuie sa contactati firma de curierat pentru a stabili de comun acord o programare pentru urmatoarea incercare de livrare: Fan Courier, numar de telefon *9336 (* apel normal, fara suprataxa).

Livrarea se face (de luni pana vineri) intre orele 9.00-17.00, daca in acest interval nu sunteti acasa, va rugam sa specificati o alta adresa (adresa de la locul de munca) pentru a nu se produce intarzieri sau chiar nelivrarea produselor comandate.